خدمات پشتیبانی سیوان کارنو

 

تمرکز اصلی شرکت سیوان کارنو ، همواره تلاش بی وقفه در راستای افزایش رضایت مشتریان خود میباشد. ساختار واحد خدمات شرکت سیوان کارنو ، بصورت یک سازمان مستقل وکاملاً سرویسگرا (Service Oriented) استقرار یافته است. دراین راستا خدمات ما منطبق بر روشهای توصیه شده دررویکرد جهانی  ITIL  طراحی و ارائه میگردد و پیروی از روشهای اجرائی مدون درحوزه‌های استقرار ، آموزش و خدمات پس ازفروش محصولات این شرکت، همواره بعنوان یک اصل غیرقابل انکار شناخته میگردد.

 

خدمات پس از فروش

پس از انتخاب یک محصول خوب، بیشترین دغدغه مشتریان، دریافت خدمات پس از فروش یا به عبارتی پشتیبانی فنی است. تربیت یک تیم مجرب و متخصص با ویژگیهای اخلاقی ورفتاری مناسب که بتواند باحفظ حرمت وایجاد اعتماد وآرامش خاطر برای مشتریان، پاسخگوی مشکلات و ابهامات باشد ازجمله برنامه‌هایی است که همواره دردستور کار شرکت سیوان کارنو بوده است. سیوان کارنو خدمات پشتیبانی را به عنوان یکی ازمراحل اصلی چرخه حیات محصول و پل ارتباطی پایدار بامشتریانش دانسته و همواره مجموعه شرکت تمام تلاش خود رابکار گرفته تابارفع ابهامات و مشکلات ، شرایط لازم برای استفاده کامل تر مشتریان از راهکارها وامکانات سیوان کارنو فراهم گردد. تعداد و تنوع مشتریان سیوان کارنو ازنظر نوع مالکیت، پراکندگی جغرافیایی ودامنه فعالیت کسب و کار آنها، باعث شده گنجینه‌ای از فرآیندها وتجربه‌ های حرفه‌ای از کسب وکارهای گوناگون دراختیار ما قرارگیرد. تلفیق این دانش و استفاده از فناوریهای روزکه همواره مورد توجه سیوان کارنو بوده ، باعث گردیده تا پشتیبانی کامل وموثری از راهکارها و سیستمهای خود را ارائه نموده ومشتریان رادر بالا بردن بهره وری کسب و کارشان یاری نمائیم.

 

رفع ابهام کاربران بصورت تلفنی / حضوری / از راه دور

به محض تماس مشتری و درخواست ارائه خدمات، کارشناسان شرکت  اقدام به ارائه راهنمایی فنی مناسب به مشتری می نماید. بطور میانگین در زمانی کمتر از 10 دقیقه به 80 درصد ازدرخواست‌های مشتریان پاسخ مناسب ارائه میشود. درصورتیکه نیازمشتری بگونه‌ای باشد که حضور کارشناسان  در محل مشتری الزامی باشد دراولین فرصت ممکن (90 درصد درخواستها زیر یک روز کاری)، کارشناسان مجرب این واحد در محل مشتری حضور یافته و اقدامات لازم را مبذول خواهند نمود.

 

برگزاری دوره‌های آموزشی تئوری و عملی

شرکت  سیوان کارنو به منظور ارتقاء سطح دانش کاربران محصولات خود ، به صورت فصلی اقدام به برگزاری دوره های آموزشی متفاوت می نماید که متقاضیان محترم می توانند با مراجعه به بخش آموزش از عناوین مختلف دوره های مطلع گردیده و در صورت تمایل ثبت نام نمایند.

 

دریافت نقطه نظرات کاربران و بکارگیری آن در جهت بهبود عملکرد محصولات

تلاش برای بهبود مستمر کیفیت محصولات وخدمات ارایه شده به مشتریان برای افزایش رضایت‌مندی آنان یکی ازاصول اصلی فعالیتهای سیوان کارنو محسوب میشود ، بنابراین دریافت نقطه نظرات کاربران موجب امتنان خواهد بود.